Suština brenda STIHL

Saznajte, kako STIHL svojim inovativnim motornim uređajima već duže od 95 godina olaklšava rad sa prirodom i u prirodi.

Šumski i planinski pejzaž

MALI PORTRET KOMPANIJE STIHL

STIHL grupa razvija, proizvodi i distribuira uređaje na motorni pogon za šumarsku i poljoprivrednu industriju, kao i za pejzažnu arhitekturu, građevinu i privatne vlasnike dvorišta. Digitalna rešenja i usluge dopunjuju naš široki asortiman. STIHL proizvodi se uglavnom distribuiraju preko specijalizovanih prodavnica koje pružaju usluge – sa 42 sopstvena distributivna i marketinška društva, 120 uvoznika i više od 55.000 specijalizovanih prodavaca u preko 160 zemalja. Uz to STIHL ima i svoje onlajn prodavnice, koje će se narednih godina proširiti na međunarodno tržište. 

Pet radnika u šumi radosno stoje u polukrugu

STIHL je svoju proizvodnju rasporedio na sedam zemalja: Nemačka, SAD, Brazil, Švajcarska, Austrija, Kina i Filipini.

Od 1971. godine STIHL je najprodavaniji brend motornih testera u svetu. Kompanija je osnovana 1926. godine i njeno osnovno sedište je u mestu Vajblingen kod Štutgarta.

"Olakšati ljudima rad sa prirodom i u prirodi."

Andreas Stihl, osnivač kompanije

Zamena starog teksta

Preduzetnički duh već duže od 95 godina

Sve je počelo 1926. godine: Andreas Stihl osniva kompaniju i razvija svoju prvu motornu testeru. Ovaj pronalazak će revolucionirati rad u šumi a kompaniju STIHL učiniti vodećom na tržištu i u oblasti tehnologije. Tajna uspeha koji još uvek traje? Preduzetnički duh osnivača naše kompanije nas podstiče da stalno razvijamo revolucionarne inovacije. Na primer sa tehnologijom baterija, digitalnim rešenjima, robotikom i veštačkom inteligencijom. Tome smo pristupili sa puno strasti i ciljem da se stalno razvijamo. Sve kako bismo našim kupcima olakšali rad sa prirodom i u prirodi.

Test

Naše vrednosti obavezuju širom sveta

U kompaniji STIHL su zaposleni ljudi iz celog sveta, a STIHL se odomaćio na svetskim tržištima. Zato nam je važno da vrednosti, koje određuju naše delovanje, važe i van nacionalnih granica. Samo onaj, ko se stalno razvija i ko svoje poslovanje zasniva na trajnim principima i obavezujućim smernicima, može postići trajni uspeh. Mi, kao porodična kompanija, čvrsto u to verujemo. A ovaj zahtev se ogleda u kulturi naše kompanije i u našim vrednostima. Zajedno sa kompanijom, rasle su i naše vrednosti i svakog dana ih iznova doživljavamo i razvijamo.

STIHL u brojevima

USPEH KOMPANIJE STIHL U BROJEVIMA

2022. godine STIHL grupa je ostvarila rekordnu dobit od 5,5 milijardi evra. To odgovara rastu od 8,6 posto u poređenju sa prošlom godinom. Deo dobiti, koji je ostvaren izvan Nemačke, iznosi 90 posto. Nastavlja se trend rasta u oblasti akumulatorskih uređaja. STIHL grupa je zabeležila blagi pad u oblasti benzinskih uređaja. 

RAST ZAHVALJUJUĆI SOPSTVENOJ SNAZI

Struktura kapitala grupe preduzeća je i dalje veoma solidna, zahvaljujući visokoj kvoti sopstvenog kapitala koja iznosi 60 posto. To znači da STIHL za finansiranje investicija i dalje može da koristi prvenstveno sopstvena, likvidna sredstva. Kao i prethodnih godina, investicije su i dalje znatno veće od amortizacije. Pozitivni razvoj poslovanja je doveo do rasta zaposlenih za 2,3 posto, odnosno na 20.552 zaposlenih širom sveta (stanje dana: 31. decembar 2022.). Dodatne informacije o poslovnoj godini 2022. možete da pronađete u izveštaju o globalnom poslovanju kompanije STIHL i u delu onlajn izveštaj o poslovanju.

Žene na vodećim pozicijama u kompaniji STIHL

ŽENE NA VODEĆIM POZICIJAMA

Mi verujemo u jednake šanse i izričito želimo da ohrabrimo žene da se opredele za karijeru u kompaniji STIHL. Za nas su važni samo uspeh, umeće i potencijal. Udeo žena u Nadzornom odboru STIHL AG premašuje obaveznu kvotu od 30 posto - od dvanaest članova Nadzornog odbora, četiri su žene. Među šest članova Upravnog odbora STIHL AG nalaze se i dve žene . Nadzorni odbor STIHL AG je na svom zasedanju 29. juna 2022. odlučio da u budućnosti "najmanje jedna žena" bude u sastavu Upravnog odbora.